Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Boende i Barlcelona
sitrona Offline
#1 skrivet : den 2 juni 2007 09:25:57
Gick med: 2007-06-02

Söker billigt boende för mig och två till i Barcelona i slutet av juli. Någon som känner till något? Gärna nära vattnet.
rebeckab Offline
#2 skrivet : den 4 oktober 2010 20:52:40
Gick med: 2010-10-04

Mitt tips är att söka efter lägenheter i Barcelona! finns många som hyr ut en massa lägenheter runt om i Barcelona och de brukar ligga på väldigt bra pris! Och dessutom så ligger ju havet precis vid staden så att det är jämnt ganska nära.
nicolai Offline
#3 skrivet : den 5 oktober 2010 22:03:53
Gick med: 2010-10-05

Om det ä en kortare period så kan man campa, det finns ett antal campingplatser runtom Barcelona... googla blir nog enklast, men ta med något att banka ner tältpinnarna med, marken bukar vara ganska hård Tongue nära vattnet var de 2 som vi kollade upp, kanske finns det billigare in mot landet om billigt är högre prioriterat än vid havet, men kan inte säga säkert.... våran camping hette masnau camping, den andra hette camping barcelona tror jag Tongue men staden är iaf jättefin!!! BigGrin
alisa Offline
#4 skrivet : den 6 oktober 2010 19:20:35
Gick med: 2010-10-04

vill också åka dit. i dec någon gång men svårt och veta vart man ska leta boende :S
amex Offline
#5 skrivet : den 4 oktober 2011 12:02:52
Gick med: 2011-10-03

Hejsan!

Jag har varit i Barcelona 3 gånger och åker gärna dit igen Wink En av gångarna bokade vi både flyg och boende genom Norwegian. Allt funkade superbra!

Vilken härlig stad!
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)