Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Drömresan!!!
ulrbe6 Offline
#1 skrivet : den 29 augusti 2007 15:21:30
Gick med: 2007-08-29

Hejsan! Vi är en familj med 2 vuxna, en 15 åring och en 9 åring som ska göra vår drömresa till Thailand fr 21 mars till 15 april 2008. Flyget till Bangkok är bokat sedan blir det ev Koh Chang för att sedan dra vidare. Men vart reser man? Tar tacksamt emot resetips på mysiga öar och bra billigt boende som passar en barnfamilj. Även tips på flygtåg eller buss är bra.
Hälsningar Ulle Unsure
normock60plus Offline
#2 skrivet : den 12 september 2007 12:08:31
Gick med: 2007-09-12

Hej!
Vi var med ett litet gäng som var i Kambodja förra hösten och cyklade. Vi tyckte så mycket om landet, så vi återvänder dit redan i november i år.
Tar oss dit från Koh Chang med buss. Jag tycker att ni ska göra en avstickare dit när ni ändå är i närheten. Det är VÄLDIGT billigt att bo på guest houses, och rummen är rena och fina. Vi hade i alla fall tur, och det fanns toa och dusch på varje ställe. Det kostade mellan 5 och 10 dollar
per rum och natt.Sängarna var 140 breda! Människorna var vänliga.
Läs på lite om deras historia under Pol Pot, så ni får förståelse för deras situation.
Lycka till!
maria_pahl Offline
#3 skrivet : den 4 oktober 2010 15:27:17
Gick med: 2010-10-04

Koh Samui är en väldigt fin ö lugnt och ganska liten. Stranden är super vacker, vattnet är varmt och det går bra med vågor för surfing!
Väl värt ett besök!
ServaMeServaBote Offline
#4 skrivet : den 4 oktober 2010 18:47:52

Håller med- Koh Samui är väl värt ett besök! Om ni gillar att snorkla eller dyka så rekommenderar jag även ett besök på Koh Tao som är min favorit plats i Thailand, eller i hela världen för den delen! Gemytlig stämning, härliga dykupplevelser och god mat.
Deliquate Offline
#5 skrivet : den 5 oktober 2010 01:13:05

Oj, låter riktigt trevligt. Ska kanske dit nästa år ihop med min pappa, halvbror och hans familj. De åker dit varje år och jag har sett så många fina bilder att det nu är dags att packa väskorna och följa med.
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)