Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Billigt och bra boende i Barcelona!
isabella Offline
#1 skrivet : den 6 november 2007 20:13:36
Gick med: 2007-11-06

Letar du ett billigt och bra boende i Barcelona vill jag passa på att rekommendera Barcelonagruppen (www.barcelonagruppen.se). Jag har precis varit nere med tre väninnor och vi hyrde lägenhet Argenter som ligger mitt i gamla stan och betalade endast 25€ per natt, alltså billigare än vandrarhem! Lägenheten var ren och fräsch. Ska du ner så ta en titt på deras webbsida!

Jag vill även passa på att rekommendera en toppenrestaurang som ligger på C/ Comercio som heter Sikkim. Ett måste om du vill äta och dricka gott!
cthorsson Offline
#2 skrivet : den 4 oktober 2010 18:23:09
Gick med: 2010-10-04

Suveränt med detta tips, funderar på att åka ner till våren!!

\\Carina
taggen76 Offline
#3 skrivet : den 4 oktober 2010 18:26:11

Tackar för tipset. Vi ska dit nästa höst. Egentligen hade vi tänkt oss bo på hotell med pool. Tips mottages tacksamt.
mizzery Offline
#4 skrivet : den 4 oktober 2010 19:27:10

isabella skrev:
Letar du ett billigt och bra boende i Barcelona vill jag passa på att rekommendera Barcelonagruppen (www.barcelonagruppen.se). Jag har precis varit nere med tre väninnor och vi hyrde lägenhet Argenter som ligger mitt i gamla stan och betalade endast 25€ per natt, alltså billigare än vandrarhem! Lägenheten var ren och fräsch. Ska du ner så ta en titt på deras webbsida!

Jag vill även passa på att rekommendera en toppenrestaurang som ligger på C/ Comercio som heter Sikkim. Ett måste om du vill äta och dricka gott!

wow perfekt! skall kollas på direkten,kan bli ngt till vintern....
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)