Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Måsten i Madrid
sara123 Offline
#1 skrivet : den 3 februari 2010 20:02:47
Gick med: 2010-02-03

Jag och några kompisar funderar på att åka till Madrid i vår. Vi har lite olika idéer om vad vi ska se men jag tänkte höra om det finns något vi absolut inte får missa. Är det någon som har några bra tips på vad vi ska se? Affärer som är bra och liknande? Vi är ganska olika men vi ska försöka göra saker så alla blir nöjda så vi vill verkligen ha tips på det mesta.

Någon som kan säga om det är något vi absolut bör undvika?

Vi blir glada för alla förslag.
Xj600n Offline
#2 skrivet : den 17 mars 2010 16:49:25
Gick med: 2010-03-17

Jag har funderat på att resa dit själv någon gång och jag fick rådet att köpa Madrids nöjesguide: Guia del Ocio i kioskerna för att kolla utelivet, vet ej om den fortfarande finns, det var ju nått år sedan.

Sedan har jag hört att Söndagar i Madrid inte liknar söndagar i andra städer: Butiker och varuhus är stängda och mat, biografer, museer och promenader är vad som gäller. Smile Skönt som oväxling.......
janetgren Offline
#3 skrivet : den 4 oktober 2010 19:33:05
Gick med: 2010-10-04

Bästa restaurangen är helt klart corral de la moreria!!
lizettefoppa Offline
#4 skrivet : den 4 oktober 2010 20:15:36

Måsten är att äta Paella och att gå och titta på Real Madrids stadium. Om du då inte har möjligheten att komma över biljetter till någon match.
unixfood Offline
#5 skrivet : den 4 oktober 2010 23:26:29

Jag tycker att Lonley planets bok om Madrid är super, köper för övrigt alltid LP.s böcker när jag ska ut och resa. Bra när man vill vara förberedd och intressant. Tycker även att det överrensstämmer med verkligheten
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)