Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
äventyr för välgörande ändamål
miss_clementine Offline
#1 skrivet : den 26 december 2005 15:24:47
Gick med: 2005-12-26

Hej! Nyss medlem på denna sida så tänkte prova lyckan här. Jag är en 23 årig Blekingetös som söker en resekompis att uppleva världen med i februari. Jag har länge haft tankarna på att dra en roadtrip genom USA, cykla i Sydamerika eller paddla längs de olika vulkanöarna på Hawaii. Saken är den att jag har tre veckor ledigt från studier i februari och vill lämna sveriges trista grå för äventyr och upplevelser i ett annat land. I takt med resan vill jag samla in pengar för välgörande ändamål, göra nåt bra som behövs. Jag fotograferar mycket och funderar på att göra ett fotomontage från resan som ställs ut och där all inkomst går till välgörenhet. Jag söker därför någon som går i samma tankar, som vill ut och resa och uppleva platser, människor och kulturer och som ser det som ett större projekt och semester än att bara ligga och lapa sol på stranden. Finns det någon sådan där ute, ålder, kön, bakgrund, spelar ingen roll. Maila mig på: tv_tipsys@yahoo.se
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)