Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Resekompis sökes
elinnilsson Offline
#1 skrivet : den 17 mars 2006 17:51:12
Gick med: 2006-03-17

Hejsan Jag er en tjej på 21 år och läser till läkare i Danmark. Jag har beslutat mig för att resa runt under Agu månad och se så mycket jag bara kan. Har funderingar på Aftika eller sydamerika. Har du lust att följa med och planera drömresan tillsammans med mig? Du bör vara en glad, sportig person med mycket energi och positiv inställning till livet !! =)
Mvh ELin
lene_parnegard Offline
#2 skrivet : den 18 april 2006 10:30:48
Gick med: 2006-04-18

Hej Elin!

Jag heter Lene, är 25 år och pluggar läkarutbildningen termin 4 i Umeå. Har också planer på att resa i sommar.

Har funderat på att åka Transsibiriska, stanna några dagar i Mongoliet och sedan ta mig nedåt från Peking till Vietnam (kanske med flyg... det är ju en bit.). Fast jag är öppen för alla förslag.

Afrika och Sydamerika verkar också superkul. Vart har du tänkt dig att resa?

Jag har en pytteliten budget (har ännu inte räknat på hur mycket jag skulle kunna tjäna ihopp i sommar...) så som så många gånger annars när jag rest räknar jag med att dela bostad med kackerlackor och andra småkrypSmile

Jag vill ha så kul som möjligt, men lägger stor vikt vid att resa hyfsat säkert.

Bor med min katt i ett korridorsrum i Umeå, men mina föräldrar bor i Strängnäs där jag brukar va på loven. Jga gillar att träna och älskar att åka snowboard och resa. Gillar extremsporter så länge det inte är alltför farligtSmile

Vore kul att höras.

M v h Lene Parnegård lene_parnegard@hotmail.com
linn Offline
#3 skrivet : den 29 maj 2006 08:07:26
Gick med: 2006-05-29

Hej hej!

Jag heter Linn Henriksson Strååt tänkte åka till Marocko två veckor i slutet av augusti (typ v33-34) och skulle gärna ha sällskap hela eller delar av resan. Planen är att åka från Portugal och det vore schysst att mötas upp typ i norra Marocko för att sedan resa runt och se en så stor och varierande del av landet som möjligt.

Om du är intresserad når du mig enklast på mail linn.henriksson.straat@gmail.com.

Ha det!
mirjan Offline
#4 skrivet : den 8 juli 2006 13:09:59
Gick med: 2006-07-08

Hej Nu kanske jag är lite sent ute men jag tänkte att jag testar å ser
Jag söker resekompis i Sydamerika april-juni 2007. Jag är väldigt äventyrlig av mig och tycker om aktiva semestrar. Hör av dig om det inte är försent.

//Mirja
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)