Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Bort med smörjan!
peppas Offline
#1 skrivet : den 18 maj 2006 14:37:35
Gick med: 2006-05-18

Ingen har väl kunnat undgå den grymma flynordic-reklamfilmen som gått på tv på senaste. Den handlar om svineri och jag tycker att det är ett exemplariskt ställningstagande!

Det är dags att vi gör något åt våran situation. Ledare och landshövdingar har sedan urminnestidar utnyttjat hårt arbetande människor och lurat dom på deras ägodelar för egen vinnings skull! Nu får det vara nog, gå in på den här länken och rösta EMOT hela härvan!

http://www.flynordic.com/greed/upprop.aspx

Jag tänker iallafall flyga med flynordic i framtiden, tycker det är vettigt att ta ställning i sådanna här frågor om man som storföretag faktist har inflytande.

Vad tycker ni andra, är det värt att flyga dyrare för bättre service eller skulle ni se att alla reser billigare?
johansdalen Offline
#2 skrivet : den 6 oktober 2010 22:08:05
Gick med: 2010-10-06

Pengarna är väl alltid det som styr i första hand, särskilt när det skiljer så enormt mycket från lägst till högst? Men visst, om man känner att man får nåt extra å kanske kan sova bättre om natten så kan det kanske vara värt lite mer pengar, det finns ju många som köper t.ex utsläppsrätter helt opåtvingat. Personligen reser jag så sällan att pengarna går i första hand, men skulle man börja göra det mycket regelbundet skulle nog komfort och annat väga över mer.
diddivan Offline
#3 skrivet : den 7 oktober 2010 07:34:28
Gick med: 2010-10-06

priset är viktigast för mig som student. tyvärr.
sensational Offline
#4 skrivet : den 7 oktober 2010 08:24:13
Gick med: 2010-10-05

Illa må det vara, det håller jag med om, men jag, precis som diddivan, behöver tänka väldigt ekonomiskt. Det är tråkigt att saker som detta händer, men priset spelar stor roll i det hela också.
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)