|
Utav nyfikenhet undrar jag om någon har erfarenhet av plastikkirurgi i exempelvis balkan. Alltså som åkt dit bara för att göra en operation eftersom det är så mycket billigare än i sverige.
|
|
|
|
|
|
|
Jag har sett många tyska tv program där personer åker till östeuropa för att sätta in bröst etc. oftast blir det inte bra i slutänden. Jag skulle inte rekommendera dig att utsätta dig för risken att opereras i andra länder... men det kanske bara är jag som är en chicken..
|
|
|
|
|
|
|
Nej hade inte tänkt att någonsin operera mig överhuvudtaget. Frågade som sagt bara av nyfikenhet då jag hört mycket om unga tjejer framförallt, som åker utomlands för att göra billiga operationen och kommer hem helt vanställda..
|
|
|
|
|
|
|
En kompis till mig sa att det var billigare i balkan än i sverige.
|
|
|
|
|
|
|
Jag skulle aldrig tänka mig att opera mig utanför Sverige pga. av priset. Aldrig! Man måste ju tänka på alla riskerna som finns!
|
|
|
|
|
|
|
Jag har inte hört talas om att svenska åker till tex balkan för att göra om tex brösten men jag skulle inte heller göra det. Hellre att betala lite mer här i sverige och veta att det förhoppningsis blir perfekt. Där i mot finns det svenskar som åker till Estland lettland o lituen för att gå till tandläkaren. Har en bekant som åker dit för att fixa sina tänder där och är väldigt nöjd. Tydligen är det billigare att betala resan dit och fixa tänderna där en här i sverige,.. Jag skulle kunna tänka mig att fixa tänderna utomlands men inte plastikoperera mig.
|
|
|
|
|
|
|
Om man söker på nätet så finns det "förmedlingar" som ordnar resor av detta slag...
|
|
|
|
|
|
|
Har också sett en massa på tv där man kan åka iaf till tex Dubai och göra operationer. Men aldrig något jag skulle våga göra riktigt.
|
|
|
|
|
|
|
Jag har en jobbarkompis som både plastikoperar sig och åker till tandläkaren i Balkan. Mycket billigare än i Sverige och mycket bättre läkare/tandläkare än I sverige enligt henne.
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.