|
Kommer at åka till Paris en vecka och funderar på att ta med familjen. Är det öht möjligt att ha en trivsam vistelse i Paris med en 5- och en 2-åring? Femåringen vet vad Eiffeltornet är och skulle nopg kunna uppskatta lite allt möjligt, men blir det bara en ren plåga att dra omkring på en vagn och försöka hitta toaletter och fria lekytor tror ni?
|
|
|
|
|
|
|
Kanske inte det bästa resmålet, men om ni vill gärna dit så funkar det juh. Är barnen vana med storstad?
|
|
|
|
|
|
|
Det beror ju mycket på vart man är. Men jag var i Paris med mamma och pappa när jag var fem och då var syrran två ! haha exakt samma ålder. Mamma och pappa tyckte inet att det var speciellt jobbigt, inte något jobbigare än andra städer. Det är väl att man kanske vill åka runt med tunnelbanan för att ta sig till olika ställen och detta kan vara lite jobbigt med barnvagn. Men om man har ett hotell i centrum så går det nog bra. Men syrran fick inte följa med upp i eifelltornet för att hon sovde i vagnen, men sedan vet jagi nte riktigt hur det är om man får ta upp barnvagnar dit eller inte. Men jag måste bara rekommendera disneyland om ni ska dit!
|
|
|
|
|
|
|
tack för synpunkter, barnen bor i innerstaden i Göteborg men det är ju en riktig småstad i jämförelse. Grejen är att jag ska på konferens så det kommer att bli min fru som får hänga med barnen mesta tiden. 5-åringen skulle säkert tycka det var väldigt spännande
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.