|
Hallå på er allihopa
Jo jag har hört en del om att detta stället inte är sig likt utan har gått ner sig och inte är lika trevligt längre utav personer som varit där nyligen
Är det någon som kan bekräfta eller dementera det?
Jag var där år 2007 och då tyckte jag att det var en bra resa och var nöjd med det mesta
|
|
|
|
|
|
|
Jag undrar också hur det är i Sunny beach, är sugen på att åka dit men skulle vilja veta mer. Någon?
|
|
|
|
|
|
|
Beror på vad man vill göra...är ju väldigt mycket yngre som är där och festar,mycket ficktjuvar,dålig (men billig!) mat osv inget för barnfamiljen kanske...
|
|
|
|
|
|
|
mizzery skrev:Beror på vad man vill göra...är ju väldigt mycket yngre som är där och festar,mycket ficktjuvar,dålig (men billig!) mat osv inget för barnfamiljen kanske... Tycker du sammanfattar det väldigt bra, sen beror det ju på när man åker dit med. Många ungdomar är ju där i samband med sommarlovet...
|
|
|
|
|
|
|
mizzery skrev:Beror på vad man vill göra...är ju väldigt mycket yngre som är där och festar,mycket ficktjuvar,dålig (men billig!) mat osv inget för barnfamiljen kanske... Jag var där 2007 och tyckte inte alls det var så mycket fylla som det påstod att det skulle vara. Fanns barnfamiljer där och även dom verkade nöjda med resan. Så jag blev förvårnad. Hade väntat mig värsta skadalstranden men uppfatta den inte så
|
|
|
|
|
|
|
Ska man åka som barnfamilj bör man överväga Albena istället. Det är betydligt lugnare och barnvänligare än både Sunny Beach och Golden Sanz. Maten är hyfsad och billig och det är inte jättemycket ficktjuvar.
|
|
|
|
|
|
|
Visst har Sunny Beach en viss stämpel som kan liknas med Cyperns A Napa... Men det beror på när man åker på året samt vilka man är som åker, det är så att det blir lie vad man gör det till.. Men det är klart att vill mabn vara på den säkra sidan om att få en lugn semester så kanske man bör vända sig till något annat ställe..
Jag har även hört flera barnfamiljer och andra äldre som varit positivt överraskade.. Då de inte alls upplevt så mkt festande ungdomar och svineri...
De många påstår är att de festande ungdomarna sover när vanlig folk är vaket vilket gör att de inte märks av så mkt..
|
|
|
|
|
|
|
Jag vet inte riktigt hur det är nu i Sunny Beach, Bulgarien.. Tyvärr..
Men de jag har upplevt därifr¨ån är ganska långt ifrån vad barnfamiljer och älder personer söker!.. Det är fest hela dagarna och mkt nerskräpande bland de yngre och mkt mkt alkohol...
Men kanske finns det perioder på året då det är lugnare och mindre ungdomar! Men jag rekommenderar barnfamiljer att testa på en annan del av bulgarien isf..
|
|
|
|
|
|
|
har varit där 2003 och det var mycket festande då som säkert är nu också. jag tror att man måste vara noga med att välja hotell (ska stå barnvänligt osv)som jämförelse är rodos också en party stad men det går att semestra där med familjen. vad som gäller bulgarien så har de ganska ojämn service nivå . men man kan hitta riktiga pärlor. vi har hyrt taxi en heldag och föraren körde oss runt till lokala ställen och tog oss hem till sig. det var en mycket trevlig och given upplevelse
|
|
|
|
|
|
|
Vad jag har hört ska det vara ett partyställe och inget ställe för barnfamiljer.. Det är vad jag har hört.. Verkar bara vara massa folk som reser iväg för att supa sig fulla och det är inget jag hade velat resa till.
|
|
|
|
|
|
|
Tycker man ska akta sig från Bulgarien, o särskilt de vilda partystäderna som Sunny Beach!
Mycket alkohol, droger, tjuvar och dylikt i omlopp!!
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.