Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Förslag för at hålla siten aktuell
catte Offline
#1 skrivet : den 6 oktober 2010 13:01:59
Gick med: 2010-10-06

Hej,
ni bordegå igenom och rensa ut inlägg som är klart out of date - exempelvis en kille som 2005 ville sälja sitt snus i London eller ngn som 2007 ville få sålt sina flygbiljetter... Antingen genom att ha en påminnelsefunktion man kan ställa in när man skrivit ett inlägg om att ta bort det, eller genom att alla läsare har möjligheten via en knapp att anmäla ett inlägg. Under anmälningsknappen kan man få flera alternativ som 1) inlägget är inte aktuellt och kan ej anses vara av intresse 2) inlägget är olämpligt/rasistiskt/angriper en person osv där ni kan få in andra funktioner på en gång.

Andreas Offline
#2 skrivet : den 6 oktober 2010 22:52:19
Gick med: 2003-08-09

Det var ett bra tips. Jag ska titta på vad det finns för möjligheter.
amicella Offline
#3 skrivet : den 20 oktober 2010 17:39:41
Gick med: 2010-10-04

Ni kan också slänga in lite frågor som man kan svara på eller kanske ett quiz man kan delta i, om olika resmål och resmålets specialiteter och egenheter, vem vet mest och den som är bäst kan få ett pris. Vore roligt med en sådan interaktiv sida Smile
Lurvaslurinng Offline
#4 skrivet : den 30 november 2010 13:11:16
Gick med: 2010-10-05

amicella skrev:
Ni kan också slänga in lite frågor som man kan svara på eller kanske ett quiz man kan delta i, om olika resmål och resmålets specialiteter och egenheter, vem vet mest och den som är bäst kan få ett pris. Vore roligt med en sådan interaktiv sida Smile

Detta var en rolig ide. Jag hoppas den går igenom=)
Mina ide för att få igång formumet är att de kanske ska "veckans tema" eller "månadens tema " där medlemarna diskuterar en vist sak. De tror jag skulle kunna bli kul och intressant och att det skulle kunna locka fler.

Över lag tycker jag sidan är bra. Men är lite rörigt ibland när det är så gamal trådar. Men som sagt jag gillar sidan
vafalls Offline
#5 skrivet : den 30 november 2010 13:45:01
Gick med: 2010-11-11

Denna sida och forum är helt okej. Håller dock med föregående talare att det borde rensas lite i gamla trådar. Lite mer aktiviteter som omröstningar, vilket någon tidigare gett på förslag. Jag skulle även önska att det blev fler kategorier och mer specificerat. En annan grej som jag tycker vore kul hade varit att göra ett litet reportage om något reserelaterat då och då på första sidan. Självklart vore det också bra om flera internetanvändare blev medvetna om denna sida.
Sidan behöver kännas lite mer levande och inspirerande.
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)