Reseforum
»
Resesnack
»
Resekompisar
»
Tjejkompis/ Playa del Ingles
|
Hej! Jag är en 30 årig tjej från Göteborg som nu planerar en fyra veckors semester i november till Playa Del Ingles. Jag kan ändra månad om det är så. Jag söker dig tjejkompis som vill dit tillsammans med mig och ha kul. Ingen i min bekantskapskrets vill dit och nu när katastrofen i Thailand har hänt, har jag lovat min far att inte resa ensam Jag söker dig som gillar shopping, goda drinkar, trevligt manligt sällskap, dans, fina kläder och äventyr i öknen. Jag vill lära känna dig lite grann för att se om vi funkar ihop. Det ska ju vara kul. Jag själv är en ganska normal tjej med normala inkomster. Tycker om att sköta om mig själv och ha kul och släppa loss. Kan vara ganska allvarsam men den sidan tänkte jag lämna hemma. Hör av dig. Med vänliga hälsningar Catarina
|
|
|
|
|
|
|
Hej hej! Är en tjej på 29 år som kommer att (om allt går som planerat) flytta till PDI i september, så jag är ju då redan där på plats om du kommer ner. Skulle vara kul att mötas upp. Alltid kul med nuya människor. Inga funderingar på flytt själv? Du kan maila mig på pannknack@hotmail.com 
|
|
|
|
|
|
Reseforum
»
Resesnack
»
Resekompisar
»
Tjejkompis/ Playa del Ingles
Gå till
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.