Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Mc-semester i Sverige.
Xj600n Offline
#1 skrivet : den 17 mars 2010 16:22:48
Gick med: 2010-03-17

Det finns gott om underbara hoj-vägar i Sverige det gäller bara att hitta dem...Smile

Eftersom det är svårt när man åker på semester att hitta just den där speciella vägen eller det där jättemysiga vandrarhemmet eller campingen så tänkte jag vi kunde dela med oss till varandra.

Att kuska runt på stora breda- raka- vägar är inget vi mc-intresserade tycker är särskilt kul , håller ni inte med mig..

Så fritt fram med era absoluta favoriter..

Eftersom jag startar tråden och vill inspirera er andra lite så kommer en av mina favoriter.
Den är kanske inte så lång men ooohh så skön att köra..

I Nyköpings trakten (Södermanland )finns ett litet samhälle som heter Stigtomta ta vägen mot Jönåker ner till Kvarsebo. En härlig kurvig väg som även tar er förbi Kolmården
Över med färjan och sedan ner mot Söderköping. Denna sista biten på vägen finns det även många små vägar att ta tills ni når målet som är Smultronstället där ni tar er en glassmiddag Smile

Xj600n Offline
#2 skrivet : den 7 oktober 2010 10:45:48
Gick med: 2010-03-17

Sparkar liv i denna tråd nu när det är aktivitet på sidan igen.. kom igen.. dela med er.....BigGrin
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

Bli värdfamilj

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)