|
hej detta passar kranke inte in på detta forum med detta är ju en off-topic tråd där man fick snacka om kläder ;-)så här kommer frågan! vad tycker ni att man ska satsa på nu i vinter/höst ska man köra på uggs eller på hunter stövlar plus tillhörande strumpa, vad tycker ni är finast? :-) jag vill nämligen ha något utav det :-P Ugg- http://sarahrnic.blogg.se/images/2010/uggs-boots_53907662_104990848.jpg Hunter-http://www.celebmode.se/wp-cont.../06/hunter-stovlar-2.JPG
|
|
|
|
|
|
|
Nackdelen med Ugg är att man lätt trampar sönder sulan under skon. Jag skulle föreslå Hunter.  Dem var riktigt fina. 
|
|
|
|
|
|
|
Jag tycker Hunter såg tjusigast ut, men jag är kille och inget mode proffs direkt så lita inte på mig. 
|
|
|
|
|
|
|
Sluta nu!
Helt klart UGG.... ingen tvekan på den rackaren... Killarna kommer glo efter dig om du satsar på dem...
|
|
|
|
|
|
|
Hm. Ugg såg bådde sköna och varma ut, och helt okej snygghetsmässigt. Hunter har jag aldrig förstått mig på, de är jättepoppis häromkring men jag hajar verkligen inte grejen.
|
|
|
|
|
|
|
Är det någon som vet hur det är att köpa liknande skor typ i Asien, kina eller vietnam?
Säljer de sådana skor där? Hur mkt kostar de där tror ni? Någon som har erfarenhet av att köpa kläder i asien direkt från fabrik?
|
|
|
|
|
|
|
Hunter är väl bäst till vinterväglag så att säga, ugg blir väl lätt genomvåta och fula? Jag skulle välja hunter av dessa 2 
|
|
|
|
|
|
|
Asså Uggs är ju så jäkla sköna. Bara med tanke på det hade jag utan tvekan valt dom!
|
|
|
|
|
|
|
Du kommer frysa i dina Hunters, men i Uggs kommer du hålla dig varm plus att de ser okej ut i vintervädret. I vintervädret behöver man inte se super uppklädd ut så då passar Uggs bra!
|
|
|
|
|
|
Gå till
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.