Reseforum
»
Resesnack
»
Allmänt resesnack
»
Billig solsemester i januari ?
|
Hej, har ni några tips på billiga solsemestrar i januari ?
|
|
|
|
|
|
|
Jag är också ute efter en billig solresa, men kanske något senare. I typ mars. Sista minuten funkar ju alltid, men om någon har en resa att sälja vid denna tid vore det toppen. Eller kanske tips på hemsidor med restresor 
|
|
|
|
|
|
|
Egypten är alltid ett säkert kort om nu man vill ha en billig och opretensiös semester. många antal soltimmar, varmt på dagen och runt 15 grader på kvällen. varit där i januari och badade i havet varje dag, fast det var sämre med polen, den var inte uppvärmt
|
|
|
|
|
|
|
Egypten hade inte vart fel
|
|
|
|
|
|
|
egypten funkar bra
|
|
|
|
|
|
|
på Kanarieöarna är det oftast soligt den tiden. Runt 20-25 grader när jag var på Teneriffa i början av Januari i år. Annars är Kap Verde ett säkert kort, fast det är inte så billigt att åka dit i och för sig..
|
|
|
|
|
|
|
Jag kan också rekommendera Kaniarieöarna - bra klimat den tiden på året, och inte så lång flygresa!! Vänta tills efter den 10 januari med att åka, priserna faller när skolorna börjat. Lycka till! ;-)
|
|
|
|
|
|
|
Om man kollar på billiga solsäkra sista minuten resor i dec/jan så är det alltid Egypten och Kanarieöarna som finns.
|
|
|
|
|
|
|
behöver oxå en sån resa faktiskt..ja tack till egypten men vilken prisklass talar vi om då? även om det e sista minuten så känns d som att d inte kan bli så billigt ändå
|
|
|
|
|
|
|
Vi brukar hitta billiga sista minuten till Spanien och Egypten runt januari.
|
|
|
|
|
|
|
Mycket är billigt när skolorna börjar! Kanske en flygstol till Thailand låter som nått?! 
|
|
|
|
|
|
|
Gäller att passa på i mitten och slutet av januari, sen kommer sportloven igång och då sticker priserna igen!
|
|
|
|
|
|
|
Kanarieöarna brukar man kunna hitta billiga sista-minuten till. Om du är ute efter en sosemester kan jag rekommendera Gran Canaria eller Fuertaventura, eftersom de ligger så nära ekvatorn http://www.sistaminuten.se/
|
|
|
|
|
|
|
Sista minuten är alltid prisvärt, men det gäller att ha is i magen. Det är billigt när skolan har startat igen, det borde bli efter 10 januari. =) Egypten är ett billigt o prisvärt resmål, som har många billiga all inclusive resor.
|
|
|
|
|
|
Reseforum
»
Resesnack
»
Allmänt resesnack
»
Billig solsemester i januari ?
Gå till
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.