Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Australien, östkust och mitten
solkatt Offline
#1 skrivet : den 5 maj 2006 08:41:13
Gick med: 2006-05-05

Hej

Jag e en 18 årig kille som har planer på att åka till Australien och jobba. Jag har tänkt resa hösten 2007. Jag vill höra om någon är intressrad...

Jag kan tänka mig att åka till Nya Zealand också, men jag vill hålla mig till Australien/Nya Zealand.

Jag åker dit för att jobba, tjäna pengar och för att se mig omkring. Jag är absolut inte typen som gillar att festa, så ni som är intresserade bör inte gilla det särskilt mycket heller. Mitt mål är inte att resa till Sydney bara för att bli så full som möjligt varje kväll.

Jag tycker inte om extremsporter som bungyjump eller forspaddling(eller vad det nu heter...).

Jag vill helst åka med en tjej i min ålder, runt 18-19 år.

Jag kan vara lite blyg och försiktig i början, men när jag väl har lärt känna en person, så försvinner det.

Jag vill uppleva alla häftiga städer i Australien, men även naturen där, så lite intresserad av natur ska du vara. Jag bryr mig inte om vad en viss liten larv heter eller så, men jag tycker naturen är väldigt fin där och skulle gärna vandra, kanske också sova över ute i naturen.

Hör av er
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

Gratis tips

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2010 Resejournalen (Version 3.5.7)