Användarnamn: Lösenord:    
Markera som favorit
Lifta ner till södra Spanien.
dolci Offline
#1 skrivet : den 1 maj 2007 16:51:25
Gick med: 2007-05-01

Hej alla!
Jag är en kille på 27 från Linköping som tänkte lifta mig ner till Södra Spanien, där jag tänkte uppehålla mig ett tag. Målet är en strand i en liten ort där, som jag aldrig såg sist, och som ska vara väldigt vacker. Men resan är ju en stor del av upplevelsen. Jag önskar resesällskap! Resan är oplanerad i mångt och mycket och min budget är inte den bästa. Men jag har rest tidigare och jag kan ta hand om mig. Jag brukar improvisera. Årstiden är rätt och jag har nya vandrarkängor.

Är du sugen på äventyr och tror att du står pall är du välkommen att haka på :-). Medtag pass, sovsäck och liggunderlag, tandborste och de pengar du har. Jag brukar säga: Ju mindre medel, desto mer får man improvicera/finna lösningar. Men allt är möjligt.

Jag har ingen tidsgräns för detta (men det är sagt att jag ska hem och plugga i höst).

Övrig info: Som person är jag ganska lugn och glad. Tycker om konst, djur+natur, barn, hantverk. Jag är troende och känner ett stort stöd i detta. Jag har funderingar på läraryrket eller arbete inom kyrkan.

Känns det trevligt så hör gärna av dig och berätta lite om dig själv!
/Eric
adress: slaskiblast@hotmail.com
Användare som läser tråden
Gäst
Markera som favorit
Gå till  
Du kan inte skapa nya trådar i detta forum.
Du kan inte svara på trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum.
Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

merVäder.se | Väderprognos, väderkarta, 5 & 10-dygnsprognos

Annonsera på Resejournalen
  Kontakta oss / Rapportera fel © Copyright 2003-2011 Resejournalen (Version 3.5.15)